zaterdag 14 december 2013

Boekomslag.

Ik heb jaren gelden eens een naaimachine gekregen van (toen nog) mijn vriend (nu al bijna 12 jaar mijn man, dus kan je nagaan hoelang gelden dat is...) En elke keer kwam het er maar niet van om er iets mee te gaan doen. Maar ik vind dat zo jammer! Dus ik ben afgelopen week eens gaan snuffelen op internet en kwam genoeg mooie naai projecten tegen. Maar ik wou het mezelf niet gelijk te moeilijk maken.
Nou roep ik ook al heel lang dat ik een boekomslag wil voor mijn bijbel. Eerst was het idee om deze te haken. Tot ik deze super duidelijk tutorial van Marieke's blog: Sew Natural Blog tegenkwam! Stapsgewijs en met duidelijke foto's laat ze zien hoe je een boekomslag kan naaien.


Gisteren ben ik aan de slag gegaan met stofjes die ik kocht bij de Action. Deze stofjes zijn prima te gebruiken voor zo'n eerste, niet al te groot project. En voor ik het in de gaten had, was mijn boekomslag al klaar! Ik ben er best een beetje trots op...






Er zullen vast nog meer projecten met mijn naaimachine volgen!
Fijn weekend.

Carolien.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Carolien, wat is hij mooi geworden! Leuk :-)
    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie! Ik ben er zelf ook erg blij mee! Heb het naai virus te pakken, want ben bezig met een rokje voor mijn dochter ;)

      Verwijderen